پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « مرداد    
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    فروش توافقی ارز صادرات فولاد در بازارچه‌های مرزی

    شناسه : 85886 26 شهریور 1403 - 12:00
    رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد که ارز صادرات فولاد در بازارچه‌های مرزی به صورت توافقی به فروش برسد. این تصمیم می‌تواند مشکلات فولادی‌ها را رفع کند و زمینه‌ساز بهبود صادرات سایر کالاها شود.
    فروش توافقی ارز صادرات فولاد در بازارچه‌های مرزی
    پ
    پ

    رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد که قرار است ارز حاصل از صادرات فولاد به صورت پایلوت و توافقی در بازارچه‌های مرزی به فروش برسد.

    صمد حسن زاده، رئیس اتاق بازرگانی ایران در نشست نمایندگان اتاق ایران گفت: ارز حاصل از صادرات فولاد به صورت پایلوت در بازارچه‌های مرزی به صورت توافقی به فروش برسد.
    او تصریح کرد که این توافق می‌تواند موضوع و مشکلات فولادی‌ها را رفع کند و اگر خوب رسیدگی شود، در صادرات سایر کالا‌ها نیز اقدام اساسی انجام خواهد شد.

    رئیس اتاق بازرگانی ایران اضافه کرد که تقاضای اتاق از دولت این است که در جلسه ستاد بودجه، نمایندگان بخش خصوصی حضور داشته باشند و لایحه بودجه با نظرخواهی از این بخش تنظیم شود.

    حسن زاده افزود که متاسفانه در سال‌های گذشته هیچ نظرخواهی در این مورد اتفاق نیفتاده است و امروز شاهد هستیم که هر ۱۲ رشته صنعت به جز صنعت غذایی در رکود به سر می‌برند.

    او گفت که خواسته بخش خصوصی این است که تعیین تکلیف نرخ ارز در بودجه ۱۴۰۴ به صورت شفاف دیده شود. نباید بستر برای جهش بیشتر نرخ ارز و به تبع آن افزایش هزینه مواد اولیه و تورم تولیدکنندگان فراهم شود.

    حسن زاده خاطرنشان کرد که پیشنهاد اتاق ایران به دولت کاهش قیمت‌گذاری‌های دستوری در لایحه بودجه است. همچنین لازم است مشوق‌هایی برای جبران زیان‌های ناشی از قطع برق و گاز برای صنایع دیده شود.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.