جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « مرداد    
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    کاهش ۸ درصدی صادرات فولاد کشور

    شناسه : 85898 27 شهریور 1403 - 10:00

    بررسی آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که مجموع صادرات فولاد کشور (فولاد میانی و محصولات فولادی) در سال ۵ ماهه نخست سال جاری، ۴ میلیون و ۱۲۵ هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش ۸ درصدی را نشان می‌دهد

    کاهش ۸ درصدی صادرات فولاد کشور
    پ
    پ

    بررسی آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که مجموع صادرات فولاد کشور (فولاد میانی و محصولات فولادی) در سال ۵ ماهه نخست سال جاری، ۴ میلیون و ۱۲۵ هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

    همچنین در ۵ ماهه نخست امسال، صادرات گندله با رشد ۲۵ درصدی به بیش از ۴.۷ میلیون تن و صادرات کنسانتره با کاهش ۱ درصدی به ۲.۸ میلیون تن رسید.

    به گزارش آرتان پرس و به نقل از پترومالز، در ۵ ماهه نخست سال جاری، صادرات فولاد میانی کشور، ۲ میلیون و ۵۳۵ هزار تن بوده که کاهش ۱۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

    وضعیت صادرات محصولات فولادیکل صادرات محصولات فولادی کشور در ۵ ماهه نخست سال جاری، ۱ میلیون و ۵۹۰ هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.از میان محصولات فولادی، سهم صادرات مقاطع طویل فولادی، ۱ میلیون و ۴۵۲ هزار تن بوده و صادرات این مقاطع ۲۲ درصد افزایش یافته است.

    حجم صادرات میلگرد شاخه که بیشترین سهم را از میان صادرات کل محصولات فولادی دارد، در ۵ ماهه نخست سال جاری، ۱۴ درصد افزایش یافته و به ۹۷۵ هزار تن رسیده است. صادرات میلگرد کلاف نیز ۸۹ درصد افزایش یافته و به ۲۵۲ هزار تن رسیده است.

    حجم صادرات مقاطع تخت فولادی نیز با کاهش ۲۹ درصدی به ۱۳۸ هزار تن رسیده است.

    گفتنی است در ۵ ماهه نخست سال جاری حجم صادرات آهن اسفنجی ۵۰۸ هزار تن بوده است که کاهش ۳۱ درصدی را نشان می‌دهد.حجم صادرات کنسانتره سنگ آهن در ۵ ماهه نخست سال جاری، ۲ میلیون و ۸۱۶ هزار تن بوده است که کاهش ۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

    حجم صادرات گندله نیز در ۵ ماهه نخست سال جاری با رشد ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۴ میلیون و ۷۱۷ هزار تن رسیده است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.