چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳ 13 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 16 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « شهریور    
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    حفظ شاخص شمش صادراتی ایران در ۴۵۵ دلار

    شناسه : 85935 03 مهر 1403 - 10:00

    شمش ایرانی با نوعی خوش بینی محتاطانه از کارخانه‌های مبتنی بر کوره قوس الکتریکی (EAF) برای حمل در ماه اکتبر این هفته با قیمت ۴۵۵-۴۶۰ دلار به ازای هر تن (FOB) در دسترس است

    حفظ شاخص شمش صادراتی ایران در ۴۵۵ دلار
    پ
    پ

    احساس محتاطانه خوش‌بینی در بخش صادرات شمش ایران  ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۰۹این هفته نیز فعالیت‌های تجاری متوسطی در بخش صادرات شمش ایران مشاهده می‌شود که دلیل آن، وضعیت چین است. با این حال، نوعی خوش‌بینی محتاطانه در بازار شروع به شکل‌گیری کرده است.

    شمش ایرانی از کارخانه‌های مبتنی بر کوره قوس الکتریکی (EAF) برای حمل در ماه اکتبر این هفته با قیمت ۴۵۵-۴۶۰ دلار به ازای هر تن (FOB) در دسترس است. شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موفق شد مناقصه ۳۰ هزار تنی محصولات نیمه‌نهایی خود را با قیمت ۴۵۴ دلار به ازای هر تن (FOB) نهایی کند. به گفته منابع بازار، احتمالاً این محموله به مقصد آفریقا ارسال می‌شود. یکی از منابع داخلی بازار به Metal Expert گفت: «با شرایط نامطلوب بازار، مقصدهای زیادی برای تجارت باز نیستند.»

    پیشنهادات نادر برای شمش IF این هفته حدود ۴۳۰ دلار به ازای هر تن (EXW) بود. حدود ۱۰ هزار تن محصولات نیمه‌نهایی برای حمل فوری با قیمت ۴۴۵ دلار به ازای هر تن (FOB) در دسترس بوده، اما مشتریان تمایلی به پذیرش چنین قیمتی نداشتند.بازیکنان بازار با توجه به احتمال افزایش تقاضای فصلی در آسیا، به صورت محتاطانه خوش‌بین هستند. یکی از تاجران به Metal Expert گفت: «عامل دیگری که ممکن است از قیمت فولاد حمایت کند، اعلام نرخ‌های بهره پایین‌تر توسط فدرال رزرو آمریکا است.»

    Metal Expert تصمیم گرفت در تاریخ ۱۹ سپتامبر ارزیابی هفتگی قیمت خود برای صادرات شمش ایران را در ۴۵۵ دلار به ازای هر تن (FOB) ثابت نگه دارد

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.