سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « شهریور   آبان »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    تولید میلگرد چین به بالاترین حد ۲ ماهه نزدیک شد

    شناسه : 85970 08 مهر 1403 - 10:00

    تولید میلگرد در میان ۱۳۷ فولادساز چینی طبق بررسی هفتگی Mysteel برای پنجمین هفته متوالی طی ۱۹ تا ۲۵ سپتامبر افزایش یافت و با ۵.۸ درصد یا ۱۱۲۳۰۰ تن در هفته افزایش یافت و به بالاترین حد در دو ماه اخیر یعنی ۲.۰۵ میلیون تن رسید.

    تولید میلگرد چین به بالاترین حد ۲ ماهه نزدیک شد
    پ
    پ

    تولید میلگرد در میان ۱۳۷ فولادساز چینی طبق بررسی هفتگی Mysteel برای پنجمین هفته متوالی طی ۱۹ تا ۲۵ سپتامبر افزایش یافت و با ۵.۸ درصد یا ۱۱۲۳۰۰ تن در هفته افزایش یافت و به بالاترین حد در دو ماه اخیر یعنی ۲.۰۵ میلیون تن رسید. بر اساس این بررسی انجام گرفته، افزایش تولید میلگرد در میان کارخانه‌های تمام مناطق به جز آسیاب‌های جنوب غربی و شمال غربی چین رخ داده است.

    طبق بررسی Mysteel، تولیدکنندگان فولاد در مرکز، جنوب و شمال شرق چین همگی در افزایش بیش از ۳۰۰۰۰ تنی تولید در طول هفته نقش داشته اند، زیرا برخی کارخانه های نورد را پس از تعمیر و نگهداری مجدداً به جریان انداختند، در حالی که برخی دیگر تولید را افزایش دادند یا تولید میلگرد را متوقف کردند.

    داده‌های Mysteel نشان می‌دهد که در طول دوره بررسی، استفاده از ظرفیت نورد میلگرد در میان فولادسازان نمونه با ۲.۵ واحد درصد افزایش در هفته به ۴۵ درصد رسیده است، در حالی که نرخ عملیاتی آنها با ۱.۶ درصد افزایش در هفته به ۳۹.۷ درصد رسیده است.

    Mysteel گلوبال خاطرنشان کرد که قیمت لحظه ای میلگردچین در هفته گذشته پس از آنکه پکن مجموعه ای از اقدامات جدید حامی رشد را با هدف احیای اقتصاد داخلی اعلام کرد و در واکنش به آن احساسات بازار فولاد بهبود یافت، افزایش داشت. از ۲۶ سپتامبر، قیمت ملی میلگرد قطر ۲۰ میلی متری HRB400E چین توسط Mysteel با جهش ۱۰۹ یوان در هر تن در هفته، ۳,۴۸۵ یوان در تن (۴۹۷ دلار در تن) با احتساب ۱۳ درصد مالیات بر ارزش افزوده در هفته ارزیابی شد.

    در همین حال، احساسات بهتر و نیاز مشتریان نهایی به انباشت محصولات فولادی در آستانه تعطیلات روز ملی که از سه شنبه آینده شروع می شود نیز باعث افزایش فروش لحظه ای مقاطع فولادی طویل شد و حجم معاملات میلگرد و مفتول در بین ۲۳۷ تولید کننده چینی را افزایش داد. مراکز بازرگانی فولاد چین تحت نظارت Mysteel با ۱۹.۵ درصد یا ۲۱۹۱۰ تن در روز در هفته رشد کردند و به میانگین ۱۳۴۱۲۳ تن در روز طی ۲۰ تا ۲۶ سپتامبر رسیدند.

    از سوی دیگر، ذخایر میلگردی که هم در ۱۳۷ کارخانه فولاد چین و هم در میان بازرگانان که در ۳۵ شهر نگهداری می‌شد، در هفته ای کخ بررسی شد، کاهش یافت و اولی با کاهش ۱۱ درصدی یا ۱۵۸۱۰۰ تن در هفته به ۱.۲۸ میلیون تن تا ۲۶ سپتامبر رسید و دومی با ۱۰.۶ درصد کاهش یا ۳۴۱۹۰۰ تن در هفته به ۲.۸۷ میلیون تن در همان روز رسید.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.