سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « شهریور   آبان »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    قیمت های ضد زنگ چین با وجود محرک های سیاسی ثابت است

    شناسه : 85976 08 مهر 1403 - 13:00

    بازار چین برای فولاد ضد زنگ در طول ۲۰ تا ۲۷ سپتامبر با وجود اقدامات سیاست محرک که پکن در همان هفته اعلام کرد ، تا حد زیادی پایدار باقی ماند.

    قیمت های ضد زنگ چین با وجود محرک های سیاسی ثابت است
    پ
    پ

    بازار چین برای فولاد ضد زنگ در طول ۲۰ تا ۲۷ سپتامبر با وجود اقدامات سیاست محرک که پکن در همان هفته اعلام کرد ، تا حد زیادی پایدار باقی ماند. فعالان در بازار مقاومت قیمت های ضد زنگ را به تضعیف حمایت از هزینه تولید نسبت دادند که همچنان بر اصول بازار ضد زنگ تأثیر می گذارد.

    از ۲۷ سپتامبر ، قیمت ۳۰۴/۲b Hongwang 2*1240mm فولاد ضد زنگ سرد نورد کویل (CRC) در Wuxi ، یک مرکز تولید کلیدی در استان جیانگسو ، بدون تغییر از هفته قبل در یوان ۱۳,۵۰۰/تن (۱ ۱,۹۲۴.۲/t) در انبار ، از جمله ۱۳ ٪ مالیات بر ارزش افزوده باقی مانده است.

    در بازار مشتقات ، بازار فیوچرز ضد زنگ سود کمی داشتند. در بورس آتی شانگهای در ۲۷ سپتامبر ، پرمعامله ترین قرارداد ضد زنگ نوامبر با ۳۵ یوان در هر تن از قیمت تسویه ۲۰ سپتامبر افزایش یافته و در پایان جلسه روزانه در ۱۳۴۴۵ یوان در هر تن بسته شد.

    افزایش اندک قیمت ها جو بازار را بهبود بخشید و مصرف کنندگان نهایی را به پر کردن موجودی فولاد ضد زنگ خود پیش از تعطیلات روز ملی چین در ۱-۷ اکتبر ترغیب کرد. در نتیجه ، ذخایر ضد زنگ در ۸۹ انبار تجاری که توسط Mysteel در شش شهر بزرگ ، از جمله Wuxi و Foshan ردیابی شده بود ، ۱.۵۸ ٪ در هفته به ۱.۰۱ میلیون تن از ۲۶ سپتامبر کاهش یافته بود.

    با این حال ، سود در آینده های ضد زنگ در مقایسه با سایر کالاهای آهنین در هفته گذشته نسبتا کم بود. افراد داخلی اشاره کردند که کاهش مداوم هزینه های مواد خام احساسات مثبت بازار را جبران کرده است.

    در جبهه هزینه ، کاهش قیمت آهن خوک نیکل (NPI) و فروکروم (FeCr) فشار رو به پایین را بر بازار ضد زنگ داخلی وارد کرده است. داده های Mysteel نشان می دهد که از ۲۷ سپتامبر ، قیمت npi 8-10 ٪ در جیانگسو از هفته قبل به Yuan 5/mtu به Yuan 980/mtu (از جمله تحویل و مالیات بر ارزش افزوده) کاهش یافته است. در همین حال ، قیمت fecr با کربن بالا (۵۵ ٪ Cr) در مغولستان داخلی به شدت با ۲۰۰ یوان/t در هفته به ۸۳۰۰ یوان/t ، کارهای سابق و شامل مالیات کاهش یافته بود.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.