چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳ 13 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 16 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « شهریور    
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    کاهش قیمت عمده محصولات فولادی چین پس از تعطیلات

    شناسه : 86130 24 مهر 1403 - 10:00

    قیمت محصولات فولادی اصلی چین پس از پایان تعطیلات ملی این کشور تا حدودی به دلیل جو متزلزل در بازار فولاد داخلی کاهش یافته است.

    کاهش قیمت عمده محصولات فولادی چین پس از تعطیلات
    پ
    پ

    قیمت محصولات فولادی اصلی چین پس از پایان تعطیلات ملی این کشور تا حدودی به دلیل جو متزلزل در بازار فولاد داخلی کاهش یافته است.


    میلگرد: در روز ۱۲ اکتبر ، که تنها یک روز کاری پس از پایان تعطیلات در چین بود، قیمت داخلی میلگرد با قطر ۲۰ میل شامل ۱۳ ٪ مالیات بر ارزش افزوده، در واحد یوان ۳,۸۸۶/تن (۵۴۹ دلار/تن) ارزیابی شد، که از قیمت این محصول نسبت به ۸ اکتبر ۹۴ یوان در هر تن کاهش یافت.

    در مقایسه با دیگر مشتقات بازار فولاد، قرارداد میلگرد که بیشترین معامله را در بورس آتی شانگهای برای تحویل ژانویه انجام داده است ، جلسه معاملات روزانه را در روز جمعه با ۳۴۶۸ یوان در هر تن به پایان رساند ، که در مجموع ۱۱۶ یوان در هر تن از قیمت تسویه در ۸ اکتبر کاهش یافته است. در بازار بین المللی نیز برای قرارداد فیوچرز میلگرد برای تحویل ماه نوامبر با قیمت ۴۹۶ دلار در هر تن بسته شد.

    بسیاری از شرکت کنندگان در بازار تصمیم گرفتند که برای نظارت بر تغییرات بازار در روزهای آینده در حاشیه منتظر بمانند و معاملات فولاد ساختمانی در بازار فیزیکی در مقایسه با سطح قبل از تعطیلات تا حدودی کند شد.

    در طول ۸ تا ۱۲ اکتبر ، حجم معاملات روزانه rebar ، کلاف در میان ۲۳۷ تولیدکننده به طور متوسط ۱۳۲,۲۸۲ تن در روز بود که کمتر از میانگین بیش از ۱۴۰,۰۰۰ تن در روز در اواخر سپتامبر بود.

    بیلت: قیمت بیلت ۱۵۰ میلی متر مربع تانگشان Q235 در استان هبی در شمال چین به ۳۲۵۰ یوان/t EXW رسید و شامل ۱۳ ٪ مالیات بر ارزش افزوده از ۱۲ اکتبر بود که ۶۰ یوان/t از ۸ اکتبر با کاهش فروش نیمه نهایی کاهش یافت.

    HRC: قیمت های چین از کویل نورد گرم (HRC) نیز هفته گذشته کاهش یافت و با قیمت متوسط Q235 4.75 mm hrc در یوان ۳,۶۹۰/t شامل ۱۳ ٪ مالیات بر ارزش افزوده از اکتبر ۱۲ بود و بنابراینبا کاهش ۵۰ بر هر تن از اکتبر ۸ به پایان رسید.

    با این حال ، موجودی منابع انسانی در انبار های ۵۵ شهر چینی تا ۱۰ اکتبر به ۴.۵۹ میلیون تن کاهش یافت و برای پنجمین هفته متوالی ۰.۲ ٪ دیگر از دوره بررسی قبلی کاهش یافت.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.