جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
× کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

افزایش قیمت میلگرد چینی در پی تشدید تقاضا برای خرید

شناسه : 54617 23 شهریور 1400 - 15:00

به دنبال سیاست­ های اتخاذ شده در خصوص کاهش میزان مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه­ ای، کارخانه­ های فولادسازی در شهرهای مختلف چین، در حال برنامه­ ریزی برای کاهش میزان تولید فولاد روزانه خود هستند که این امر تغییرات شدیدی را در قیمت محصولات فولادی به وجود آورده ­است. افزایش قیمت میلگرد بازار داخل چین  در روز دوشنبه ۱۳ سپتامبر به دلیل کاهش عرضه و تشدید تقاضا هم­چنان ادامه یافت.

افزایش قیمت میلگرد چینی در پی تشدید تقاضا برای خرید
پ
پ

به دنبال سیاست­ های اتخاذ شده در خصوص کاهش میزان مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه­ ای، کارخانه­ های فولادسازی در شهرهای مختلف چین، در حال برنامه­ ریزی برای کاهش میزان تولید فولاد روزانه خود هستند که این امر تغییرات شدیدی را در قیمت محصولات فولادی ازجمله افزایش قیمت میلگرد به وجود آورده ­است.

افزایش قیمت میلگرد بازار داخل چین در روز دوشنبه ۱۳ سپتامبر به دلیل کاهش عرضه هم­چنان ادامه یافت.

به گزارش آرتان پرس و به نقل از متال بولتن، قیمت خرید میلگرد ۵،۵۴۰-۵،۵۷۰ یوان (۸۵۸-۸۶۳ دلار) در هر تن، ارزش گذاری شده که ۱۰۰یوان در هر تن نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته ­است.

استان یون نان واقع در در جنوب غرب چین اعلام کرد به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه ­ای و مصرف انرژی، انتظار دارد برخی کارخانه­ های فولادی، میزان تولید خود را کاهش دهند.

این امر در پی اعلام هفته گذشته استان جیانگ سو مبنی بر انجام بازرسی­ هایی در خصوص بررسی مصرف بالای انرژی و انتشار گازهای گلخانه ای صورت می گیرد.

به گفته برخی از منابع بازار، دولت­های محلی به تدریج اقداماتی را در جهت دستیابی به کاهش میزان گاز­های گلخانه ­ای اتخاذ می­کنند که این موضوع در نیمه دوم سال در مقایسه با نیمه اول، منجر به کاهش تولید فولاد شده ­است که این امر سبب افزایش شدید قیمت ­ها شده­ است.

فعالیت­های بازار در روز دوشنبه در شرق چین به علت نزدیک شده طوفان چانتو و اختلال در ساخت و ساز و حمل و نقل بسیار ضعیف بود.

بر اساس پیش ­بینی­ های هواشناسی باران شدیدی در روز آینده شانگهای و مناطق اطراف آن را در بر می­گیرد که این موضوع باعث پایین ماندن تقاضا برای خرید میلگرد خواهد شد. این در حالی است که معامله­ گران بازار با چشم­اندازی مثبت در خصوص میزان خرید و قیمت­ها در هفته­ های آتی، در حال انبار سازی محموله­ های فولادی هستند.

با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، بیلت ۳sp با قیمت ۵۲۵۰ یوان به ازای هر تن معامله شد که نسبت به جمعه گذشته ۵۰ یوان در هر تن افزایش داشته ­است.

بعلاوه بیشترین قیمت معاملاتی میلگرد ژانویه در روز دوشنبه و به مقدار ۵۶۴۲ یوان در هر تن بود که نسبت به جمعه گذشته ۲ یوان در هر تن افزایش داشته­ است.

متال بولتن

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.