پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « خرداد    
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

    قیمت کلافی ۵۰۹ گل نرده

    در بین پروفیل‌های ساختمانی، کلافی ۵۰۹ گل نرده جزء شناخته شده‌ترین محصولات می‌باشد. در بیشتر مواقع مهندسین و ناظرین ساختمان برای پروفیل‌های چهارچوبی خود به دنبال کلافی ۵۰۹ گل نرده هستند. آیا درباره ویژگی‌های این محصول اطلاعاتی دارید؟ اگر تمایل به خرید کلافی ۵۰۹ گل نرده را دارید، توصیه می‌کنیم حتما در ادامه با ما همراه باشید.

    پروفیل کلافی ۵۰۹ که با نام پروفیل درب و پنجره نیز شناخته می‌شود، محصولی است که اغلب در صنایع ساختمانی به کار می‌رود. علاوه بر اینکه انتخاب پروفیل کلافی ۵۰۹ با کیفیت می‌تواند در بالا بردن سطح کیفی ساختمان، تاثیر به سزایی داشته باشد، ظاهر این محصول که انواع مختلفی دارد، می‌تواند نمای متفاوتی در ظاهر نهایی ساختمان پدید آورد. یکی از مواردی که می‌تواند هزینه‌های تمام شده یک پروژه ساختمانی را تحت تاثیر خود قرار دهد قیمت پروفیل کلافی ۵۰۹ می‌باشد.

    درباره کارخانه گل نرده چه می‌دانید؟

    کارخانه گل نرده در سال ۱۳۶۱ با مدیریت آقای علی قراگوزلو تاسیس شد. در ابتدا این شرکت اقدام به تولید قوطی‌های پرسی نمود، اما پس از مدتی و از سال ۱۳۷۱ با توجه به نیاز کشور اقدام به تولید انواع دیگری از پروفیل‌ها مانند کلافی ۵۰۹ نیز کرد.

     اجرای سیاست‌های توسعه بازار این شرکت باعث گردیده تا این شرکت در حوزه های مختلف بازار همچون انرژی، ساخت و ساز و خودروسازی حضور موفق و رشد پایدار را تجربه نماید. هم‌اکنون محصولات این شرکت در این صنایع کلیدی کاربردهای وسیعی همچون: لوله‌های گاز، مقاطع صنعتی مربوط به قطعات خودرو و موتور سیکلت و همچنین انواع پروفیل‌ها و مقاطع مورد استفاده در صنعت ساختمان را دارا می‌باشد.

    کارخانه گل نرده
    آرم کارخانه گل نرده

    استاندارد و سایز کلافی ۵۰۹ گل نرده چگونه است؟

    استانداردهای رایج برای تولید کلافی ۵۰۹ گل نرده DIN2395، G3132، JIS G3131 می‌باشد. سایز قابل عرضه برای کلافی ۵۰۹ گل نرده ۲ و ۲٫۵ میلیمتر می‌باشد.

    چگونه می‌توان کلافی ۵۰۹ گل نرده را سفارش داد؟

    برای خرید و همچنین استعلام قیمت کلافی ۵۰۹ گل نرده میتوانید سفارش خود را از کارشناسان آرتان فولاد ایرانیان با شماره تماس ۰۲۱-۷۴۴۱۸۰۰۰ بخواهید.

    پ
    پ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.