پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « خرداد    
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

    قیمت روز ناودانی اروپایی در ایران در وزن های سنگین این مقطع فولادی اعلام شده و به فروش میرسد. قیمت ناودانی سنگین در سایزهای ۱ الی ۳۲ در بازار یافت میشود و به طور خاص به علت پیروی از جدول وزن اشتال در تولید آنها، دارای وزن بالاتری نسبت به ناودانی های دیگر هستند. لذا به این مقاطع ناودانی سنگین نیز گفته می‌شود.

    ناودانی اروپایی چیست؟

    به طور کلی، پروفیل ناودانی که یک پروفیل با مقطع U شکل است در دو وزن سبک و سنگین به بازار عرضه میشود. این دو وزن بسته به کاربرد ناودانی توسط خریداران انتخاب میشود. به عنوان مثال اگر ناودانی سبک انتخاب کاربردی شما باشد، میبایست از برندهای ایرانی اقدام به خرید کنید. اما در صورتی که کاربرد شما صنعتی است و یا به هر دلیلی نیاز به ناودانی سنگین دارید باید اقدام به خرید ناودانی اروپایی و یا هموزن اروپایی کنید که در برخی برندهای ایرانی نیز در بازار یافت میشود.

    به هنگام خرید و استعلام قیمت ناودانی اروپایی به علامت اختصاری آن توجه کنید. این نوع ناودانی با UNP شناخته میشود و دلیل اصلی سنگین تر بودن آنها و مطابق با جدول اشتال بودن، ضخیم تر بودن ورق های بکار رفته در آن است.

    قیمت روز ناودانی اروپایی و سنگین

    از لحاظ قیمت نیز، ناودانی اروپایی به دلیل سنگین تر بودن و مهمتر از آن وارداتی بودن آن که قیمت ناودانی اروپایی را به قیمت ارز وابسته میکند، دارای سطح قیمتی بالاتری است. لذا در صورتی که نیاز شما به این محصول در کاربردی با حساسیت بالاست بهتر است انتخاب شما ناودان اروپایی باشد.

    اما در صورتی که کاربرد شما از حساسیت کمتری برخوردار است بهتر است از ناودانی های هموزن اروپایی تولید داخل استفاده کنید. این ناودانی ها نیاز شما را برطرف کرده و در عین حال از لحاظ قیمت برای شما به صرفه تر خواهد بود.

    مشخصات ناودانی اروپایی

    سایز ناودانی اروپایی در بازار ایران از ۱۶ الی ۳۶ است اما به طور خاص تر با توجه به کاربرد و تقاضای بیشتر آنها در سایز های ۱۸ تا ۳۲ به صورت روزانه قیمت آنها اعلام میگردد.

    برندهای تولید کننده ناودانی وارداتی اروپا در ایران معمولا از کشورهای چین، روسیه و ترکیه است. لذا اگر بدنبال خرید ناودانی اروپایی هستید، علاوه بر نرخ ارز، بایستی هزینه حمل و نقل از هر یک از این کشورها، انبارداری و قیمت صادراتی آنها را نیز ارزیابی کرده و در محاسبات خود لحاظ کنید.

    قیمت ناودانی اروپایی - قیمت روز ناودانی سنیگن
    قیمت روز ناودانی سنگین اروپایی

    کاربرد ناودانی سنگین

    همانطور که گفته شد ناودانی سنگین اروپایی برای کاربردهای مخصوص که نیاز به وزن بالایی دارد استفاده میشود. بنابراین مشخص است که اگر کاربرد شما ساختمانی است، از برندهای ایرانی استفاده کنید. اما به طور خاص میتوان از کاربرد این نوع ناودانی به صورت تک و دوبل در بادبندها، تیرها و ستون های سازه بزرگ صنعتی نام برد.

    پ
    پ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.