Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the pubjet domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/artanpre/public_html/wp-includes/functions.php on line 6131
ویروس کرونا باعث افزایش تقاضای قراضه در آسیا شده است | آرتان پرس
چهارشنبه, ۲۶ آذر , ۱۴۰۴ 27 جماد ثاني 1447 Wednesday, 17 December , 2025 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    اسفند ۱۳۹۸
    ش ی د س چ پ ج
    « بهمن   فروردین »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    ویروس کرونا باعث افزایش تقاضای قراضه در آسیا شده است

    شناسه : 21045 08 اسفند 1398 - 14:56

    با توجه به افزایش هزینه های حمل بار کانتینری به دلیل شیوع ویروس کرونا، محموله های قراضه به طور فزاینده ای مورد توجه خریداران قراضه آسیایی قرار می گیرند.

    پ
    پ

    خریداران در بازارهای کلیدی واردات تایوان و ویتنام به شدت روی محموله های ژاپنی H2 یا H1 & H2 (50:50) تمرکز می کنند و از محموله های کانتینر شده از ساحل غربی ایالات متحده جلوگیری می کنند.

    مذاکرات مربوط به قراضه H1 و H2 (50:50) از ژاپن ۲۵۳-۲۵۴ دلار در هر تن بود، در حالیکه محموله های کانتینر شده با قیمت ۲۵۵ دلار در هر تن سی اف آر پیشنهاد شده است.

    آخرین معاملات محموله های کانتینر شده از سواحل غربی آمریکا ۲۴۵ دلار به ازای هر تن سی اف آر بود، هرچند که خریداران انتظار ندارند قیمت بیشتری را پیشنهاد دهند.

    محموله های شینداچی با قیمت ۲۷۵-۲۸۰ دلار در هر تن از تایوان ارائه شده است.

    مقادیر زیاد قراضه ژاپنی باعث شده تا خریداران منتظر تحولات بیشتر در بازار باشند، با توجه به اینکه قیمت محموله های کانتینری در کوتاه مدت برای خریداران نامطلوب باقی می ماند.

    تاجری در تایوان گفت:” کشتی های محدودی برای حمل و نقل قراضه های کانتینر شده از ایالات متحده در دسترس است، بنابراین هزینه های حمل و نقل همچنان رو به افزایش خواهد بود.”

    عدم وجود کشتی های کانتینری که مسیر آمریکا و آسیا را طی می کنند به دلیل ترس از ورود ویروس، به خاطر تماس کم با مواد چینی است.

    بنادر آسیا همچنین مقررات سختگیرانه ای را برای جلوگیری از شیوع ویروس اعمال کرده است، از جمله عدم تغییر خدمه برای ملوانان از چین، هنگ کنگ و ماکائو و همچنین بررسی های پزشکی و اعلامیه های اجباری توسط خدمه کشتی.

    حتی مقررات سختگیرانه تر شامل ۱۴ قرنطینه اجباری در لنگرگاه است.

    ویتنام همچنین کمبود پیشنهادات کانتینری را دیده است و معامله گران گزارش های محدودی را ارائه می دهند.

    محموله های H2 ژاپنی با قیمت ۲۵۵ دلار در هر تن ارائه می شد، در حالی که محموله های H1 و H2 (50:50) با قیمت ۲۶۰ دلار در هر تن ارائه می شد.

    محموله های HMS 1 & 2 (80:20) از ساحل غربی آمریکا با قیمت ۲۷۰-۲۷۵ دلار در هر تن ارائه می شود، در حالی که مواد بریده شده با قیمت ۲۹۸ دلار در هر تن ارائه می شود.

     

    منبع: متال بولتن

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.