چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    اردیبهشت ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « فروردین   خرداد »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    کاهش تولید میلگرد فولادی در چین

    شناسه : 75897 18 اردیبهشت 1402 - 11:00
    با توجه به تعطیلی کارخانه های فولادی و کاهش تولید محصولات فولادی توسط کارخانه های فولادی، میزان تولید میلگرد فولادی در چین افت کرد.
    کاهش تولید میلگرد فولادی در چین
    پ
    پ

    با توجه به تعطیلی کارخانه های فولادی و کاهش تولید محصولات فولادی توسط کارخانه های فولادی، میزان تولید میلگرد فولادی در چین افت کرد.

    * بررسی میزان تولید میلگرد فولادی

    به گزارش آرتان پرس، با توجه به کاهش قابل توجه قیمت میلگرد فولادی و افزایش موجودی مواد خام، تعمیر و نگهداری کارخانه های فولادی مستقر در شمال، جنوب غرب و شمال غرب چین با توجه به ضرر ایجاد شده افزایش یافت.

    فعالان بازار در روز شنبه (۶ می) اعلام کردند کارخانه های فولادی مبتنی بر EAF با توجه به تلفات رو به رشد، میزان تولید محصولات فولادی را به طور قابل توجهی در سال ۲۰۲۲ کاهش دادند زیرا قیمت فولاد نهایی بسیار بیشتر از قراضه فولادی کاهش یافت.

    به نقل از چندین منبع خبری، انتظار می ‌رود با افزایش تعمیرات کوره‌ های بلند، کاهش تولید از ۳۴۵۰۰۰ تن به ۲۴۶۹۳۰۰ تن در ماه می افزایش یابد.

    در این میان معامله گران در روز شنبه (۶ می) گزارش دادند زیان وارد شده به کارخانه های فولادی مبتنی بر EAF کاهش نیافته است، در نتیجه ممکن است تولید میلگرد فولادی را به میزان بیشتری کاهش دهد.

    به نقل از برخی تاجران، از نظر میزان تولید کویل نورد گرم فولادی (HRC)، اگرچه تعمیر و نگهداری برخی از کارخانه ‌های فولادی در شمال و شرق چین به پایان رسیده است، اما زیان‌ ایجاد شده همچنان بر تولید تاثیر می ‌گذارد. بنابراین، تولید کلی کویل نورد گرم فولادی (HRC) چین در هفته منتهی به روز جمعه (۵ می) اندکی افزایش یافت.  

    همچنین تحلیل گران بازار در روز شنبه (۶ می) گزارش دادند بر اساس تحقیقات SMM، میزان کویل نورد گرم فولادی (HRC) تولید شده پس از تعطیلات روز کارگر در چین، به دلیل محدود بودن تأثیر تعمیر و نگهداری جدید، نوسانات کمی خواهد داشت.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.