جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    آبان ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « مهر   آذر »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    کاهش صادرات کلاف میلگرد فولادی از ترکیه

    شناسه : 79881 01 آبان 1402 - 11:00
    با توجه به داده های منتشر شده، میزان صادرات کلاف میلگرد فولادی از ترکیه در ژانویه تا آگوست 2023 حدود 57.4 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.
    کاهش صادرات کلاف میلگرد فولادی از ترکیه
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، میزان صادرات کلاف میلگرد فولادی از ترکیه در ژانویه تا آگوست ۲۰۲۳ حدود ۵۷.۴ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.

    * بررسی میزان صادرات کلاف میلگرد فولادی از ترکیه

    به گزارش آرتان پرس، بر اساس داده های ارائه شده توسط موسسه آمار ترکیه (TUIK) در ماه آگوست ۲۰۲۳، کل صادرات کلاف میلگرد فولادی از ترکیه به ۷۳۱۹۰ تن رسید. این در حالی است که میزان صادرات کلاف میلگرد فولادی از ترکیه در ماه آگوست حدود ۴۴.۲ درصد نسبت به ژوئیه ۲۰۲۳ کاهش یافت. این در حالی است که میزان صادرات کلاف میلگرد از ترکیه در ماه آگوست ۲۰۲۳ حدود ۴۹.۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت.   

    فعالان بازار در روز یکشنبه (۲۲ اکتبر) اعلام کردند درآمد حاصل از صادرات کلاف میلگرد فولادی ترکیه در ماه آگوست ۲۰۲۳ حدود ۴۴.۴۸ میلیون دلار بوده است. این در حالی است که ارزش صادرات کلاف میلگرد فولادی از ترکیه در ماه آگوست ۲۰۲۳ حدود ۳۷.۶ درصد نسبت به ماه قبل و نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۵۶.۴ درصد کاهش داشته است. 

    نمودار زیر میزان واردات کویل نورد گرم فولادی به ترکیه را از سپتامبر ۲۰۲۲ تا آگوست ۲۰۲۳ نشان می دهد.

    به نقل از چندین منبع خبری، در دوره ژانویه تا آگوست سال جاری، میزان صادرات کلاف میلگرد فولادی از ترکیه به ۳۶۲.۶۱ هزار تن رسید که حدود ۵۷.۴ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش داشت. بررسی ها نشان می دهد ارزش صادرات این محصولات در ژانویه تا آگوست ۲۰۲۳ بالغ بر ۲۴۴.۹۰ میلیون دلار بوده است. باید توجه داشت که ارزش صادرات کلاف میلگرد فولادی از ترکیه در ژانویه تا آگوست ۲۰۲۳ با کاهش ۶۵.۱ درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است.

    در این میان معامله گران گزارش دادند مهمترین مقاصد صادراتی کلاف میلگرد فولادی از ترکیه در ۸ ماهه اول سال جاری به شرح زیر می باشد:

    به نقل از برخی منابع خبری، مقاصد اصلی برای صادرات کلاف میلگرد فولادی از ترکیه در دوره ژانویه تا آگوست ۲۰۲۳ در نمودار زیر نشان داده شده است:

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.