شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

    قیمت تیرآهن اصفهان به روز از درب کارخانه، بنگاه تهران و بنگاه‌اصفهان در تمامی سایزها در لیست ذیل انتخاب نمایید.

    قیمت تیرآهن اصفهان به روز درب کارخانه در بازار تهران و ایران و در تمامی سایزها

    قیمت تیرآهن اصفهان در بازار تهران و پس از مشخص شدن سطح عرضه و تقاضا در بازار توسط کارشناسان آرتان فولاد ایرانیان اعلام می‌گردد. تیرآهن ذوب آهن اصفهان امروز که به تیرآهن ذوبی هم معروف است، نامی آشنا در بین محصولات فولادی کارخانه ذوب آهن می‌باشد. به جرات میتوان گفت که قیمت تیرآهن اصفهان به روز در بازار ایران از طرفداران زیادی برخوردار است و یکی از با کیفیت ترین انواع تیرآهن در ایران و خاورمیانه است.

    تیرآهن اصفهان نامی آشنا در بین محصولات فولادی کارخانه ذوب آهن اصفهان می‌باشد. آیا درباره اختلاف قیمت تیرآهن اصفهان درب کارخانه و یا بنگاه ذوب آهن اطلاعاتی دارید؟ اگر تمایل به خرید و استعلام قیمت تیرآهن ذوب آهن در بازار امروز را دارید، حتما ما را در ادامه دنبال کنید.

    تیرآهن از مهم‌ترین مقاطع فولادی مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می‌باشد. مرغوبیت تیرآهن بر روی کیفیت نهایی ساختمان تاثیر مستقیم دارد. در داخل کشور تولیدکنندگان بزرگی تیرآهن را با سایز و گریدهای مختلف در بازار عرضه می‌کنند که یکی از آنها کارخانه ذوب آهن اصفهان می‌باشد.

    آشنایی با کارخانه ذوب آهن اصفهان

    کارخانه ذوب آهن اولین و بزرگترین تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل راه‌آهن در ایران می‌باشد. این کارخانه در سال ۱۳۴۴ توسط محمدرضا شاه پهلوی و با همکاری دولت شوروی در منطقه دشت طبس واقع در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان تاسیس شد. از محصولات فولاد ساختمانی و صنعتی این کارخانه می‌توان به تیرآهن اشاره کرد که در استانداردهای مختلف IPE و INP تولید و در بازار عرضه می‌شود.

    قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان درب کارخانه و بنگاه
    آرم کارخانه تیرآهن ذوب

    قیمت تیرآهن اصفهان در چه سایزهایی اعلام میشود؟

    اگر قصد خرید تیرآهن اصفهان را دارید، ابتدا باید بدانید که کدام گرید مورد نیاز شماست. پس از آن باید بدانید که بدنبال قیمت تیرآهن اصفهان ۱۴ می‌گردید یا قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان ؟ گرید IPE که در میان خریداران معمول تر است در سایزهای ۱۲ تا ۳۰ تولید می‌شود و گرید INP نیز تنها در دو گرید ۱۲ و ۱۴ به بازار عرضه می‌گردد.

    علامت اختصاری تیرآهن کارخانه ذوب آهن

    یکی از دغدغه‌های خریداران و مصرف کنندگان نهایی اطمینان از اصالت محصول می‌باشد. از این رو کارخانه تولید تیرآهن ذوب آهن اصفهان نیز همانند بسیاری از کارخانه های مطرح کشور، برای اینکه تیرآهن خود را از سایر محصولات کارخانجات متمایز کند، از آرم و علامت اختصاری مخصوص خود استفاده میکند،  لذا آرم ESCO را با فاصله دو متر از یکدیگر بر روی یک طرف بال تیرآهن اصفهان حک می‌کند. بنابراین، به دلیل وجود اجناس تقلبی در بازار، پس از تحویل تیرآهن اصفهان از درج آرم ESCO بر روی آن اطمینان حاصل فرمایید.

    وزن و سایز تیرآهن ذوب آهن چگونه است؟

    تیرآهن ذوب آهن با سایز ۱۲ تا ۳۰ میلیمتر در بازار توزیع می‌شود. وزن تیرآهن ذوب آهن اصفهان مطابق جدول وزنی اشتال است. اگر شما خریداران قیمت تیرآهن اصفهان را نسبت به سایر کارخانجات بالاتر استعلام گرفتید، به دلیل دقت بالای وزنی این محصول است.

    از طرفی استعلام قیمت تیرآهن اصفهان ۱۴ ،۱۶ و تیرآهن ۱۸ و ۳۰ از تقاضای بسیار بالایی در بازار برخوردار است.

    استاندارد تیرآهن اصفهان چیست؟

    استاندارد تیراهن بال نیم پهن یا همان IPE، DIN1025-5 و استاندارد تیراهن اصفهان در تیر با بال های شیب دار یا همان INP ، DIN1025-1 است.

    تفاوت وزنی تیرآهن INP و IPE در یک سایز یکسان به چه صورت است؟

    این دو تیراهن در هر دو سایز ۱۲ و ۱۴ در بازار یافت میشوند، اما به خاطر نوع طراحی مقطع در تیر INP، وزن آن نسبت به تیر IPE بالاتر است. به عنوان مثال، وزن تیرآهن اصفهان با سایز ۱۲ در گرید INP،  11.1 کیلوگرم است در حالی که وزن تیراهن اصفهان با همین سایز اما در گرید IPE به میزان ۱۰.کیلوگرم در هر شاخه است.

    تفاوت کیفیت تیرآهن ذوب آهن با تیرآهن‌های متفرقه چیست؟

    علاوه بر اینکه قیمت تیرآهن ذوب آهن نسبت به تیرآهن‌ های متفرقه داخلی بالاتر است از وزن بیشتر و کیفیت بهتری نیز برخوردار است و اینکه برای تعیین وزن تیرآهن ذوب آهن از جدول وزنی اشتال استفاده می‌شود، در حالی برای تیرآهنهای متفرقه اینگونه نیست.

    قیمت تیرآهن دست دوم اصفهان ؟

    شاید شما هم شنیده باشید که برخی افراد بدنبال خرید و فروش و یا استعلام قیمت تیرآهن دست دوم اصفهان میباشند. از تفاوت های اصلی تیرآهن دست دوم با نو، در ابعاد آن میباشد. تیرآهن های نو تنها در ابعاد ۶ و ۱۲ متری به بازار عرضه میشوند، حال آنکه تیرآهن دست دوم در ابعاد دیگری هم یافت میشود. 

    بعلاوه اینکه این روزها با افزایش زیاد قیمت تیرآهن نو در بازار، برخی افراد برای جبران هزینه ها و صرفه جویی به دنبال خرید و استعلام قیمت تیراهن دست دوم اصفهان و تهران در بازار می‌باشند.

    ترکیب شیمیایی تیرآهن اصفهان چیست؟

    فرقی نمیکند که کدام تیراهن اصفهان را خریداری میکنید. گرید آلیاژی تیراهن های اصفهان یکی از ۳ حالت ذیل است:

    ST37، ST44، ST52

    آیا قیمت تیرآهن اصفهان به روز در تمام گریدها یکسان است؟

    خیر، تفاوت اندکی در قیمت وجود دارد که مربوط به اختلاف ترکیب و خواص مکانیکی تیرآهن است. چرا که استحکام تسلیم وکششی فولاد در گرید ST52 بالاتر از ST44 و گرید ST44 بالاتر از ST37 است.

    پ
    پ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.