شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

    قیمت قوطی مستطیلی گل نرده

    پروفیل و قوطی مستطیلی گل نرده نامی آشنا در صنایع مختلف فولادی است. اگر تمایل به خرید قوطی مستطیلی گل نرده دارید، توصیه می‌کنیم برای آشنایی با برند این محصول و خصوصیات آن در ادامه با ما همراه باشید.

    پروفیل جزء محصولات فلزی است که کاربرد آن را می‌توان در زندگی روزمره مشاهده کرد. این محصول در انواع متفاوتی تولید می‌شود که از آن جمله می‌توان به پروفیل قوطی اشاره کرد. پروفیل قوطی مستطیلی دارای مقطع توخالی با هندسه مستطیل می‌باشد. قوطی مستطیلی به روش نورد گرم و سرد تولید می‌شود. صنعت ساخت لوازم خانگی، انواع حفاظ‌ها، عمران و ساخت و ساز از جمله مهم‌ترین کاربردهای قوطی مستطیلی هستند. با توجه به کاربردهای گسترده این پروفیل، تولیدکنندگان داخلی اقدام به تولید قوطی مستطیلی کرده‌اند که از مهم‌ترین تولیدکنندگان داخلی می‌توان به کارخانه گل نرده اشاره کرد.

    آشنایی با کارخانه گل نرده

    کارخانه گل نرده واقع در منطقه شور آباد در استان تهران در سال ۱۳۶۱ تاسیس شد. مدیریت این کارخانه برعهده آقای علی قراگوزلو می‌باشد. واحد ماشین سازی و قالب سازی این شرکت افتخار دارد که ۱۰۰% قطعات مورد نیاز کارخانه را طراحی و تولید می‌کند. بکارگیری ماشین آلات پیشرفته و کادر متخصصین مجرب باعث گردیده این شرکت بتواند محصولات خود را با کیفیتی برتر به مشتریان عرضه نماید. کارخانه گل نرده توانایی تولید ۱۰۰ هزارتن سالیانه از انواع پروفیل مانند قوطی مستطیلی، لوله‌های سیاه و سایر مقاطع پروفیلی را تنها با یک شیت کاری داراست. هم‌اکنون محصولات این شرکت در این صنایع کلیدی کاربردهای وسیعی همچون: لوله‌های گاز، مقاطع صنعتی مربوط به قطعات خودرو و موتور سیکلت و همچنین انواع پروفیل‌ها و مقاطع مورد استفاده در صنعت ساختمان را دارا می‌باشد.

    کارخانه گل نرده
    آرم کارخانه گل نرده

    استاندارد قوطی و پروفیل مستطیلی گل نرده بر چه اساس است؟

    گرید فولادی مورد استفاده در تولید قوطی و پروفیل مستطیلی گل نرده St44 می‌باشد. این محصول طبق استاندارد DIN2395 و EN10219-2 تولید می‌شود.

    سایز پروفیل و قوطی مستطیلی گل نرده چقدر است؟

    ضخامت قوطی تعیین کننده سایز آن می‌باشد. سایز پروفیل و قوطی مستطیلی گل نرده از ۱ الی ۲۰ میلیمتر می‌باشد. طول و عرض این محصول براساس خواسته مشتری می‌تواند متغیر باشد.

    برای خرید و همچنین استعلام قیمت قوطی مستطیلی گل نرده ( قیمت قوطی و پروفیل گل نرده ) میتوانید سفارش خود را از کارشناسان آرتان فولاد ایرانیان با شماره تماس ۰۲۱-۷۴۴۱۸۰۰۰ بخواهید.

    پ
    پ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.