پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « خرداد    
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

    قیمت لنگه دری ۵۰۸ گل نرده

    اگر شما در صنعت ساخت و ساز مشغول هستید، احتمالا نام لنگه دری ۵۰۸ گل نرده را شنیده‌اید. آیا درباره این محصول و برند آن اطلاعاتی دارید؟ برای آشنایی با خصوصیات این محصول پیشنهاد می‌شود مطلب زیر را مطالعه کنید.

    لنگه دری ۵۰۸ پروفیلی پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی می‌باشد. کاربرد اصلی این محصول در چهارچوب درب و پنجره می‌باشد. انتخاب پروفیل درب و پنجره با کیفیت علاوه بر بالا بردن سطح کیفی ساختمان، از نظر ظاهری نیز می‌تواند نمایی متفاوت در ظاهر نهایی ساختمان پدید آورد. در بین تولیدکنندگان داخلی که پروفیل لنگه دری ۵۰۸ را با بهترین کیفیت و در سایزهای متفاوت تولید می‌کند می‌توان به کارخانه گل نرده اشاره کرد

    معرفی لنگه دری ۵۰۸

    لنگه دری یکی از انواع پروفیل‌های پر مصرف در صنایع مرتبط با فولاد می‌باشد. این پروفیل دارای دولبه می‌باشد و همانطور که از اسم آن پیداست در ساخت چهارچوب کاربرد دارد. ضخامت پروفیل لنگه دری از ۲ تا ۴ میلیمتر و طول آن ۶ الی ۱۲ میلیمتر می‌باشد. مقطع پروفیل لنگه دری جزء مقاطع بسته است. لنگه دری در دو نوع پر مصرف فرانسوی و رومی کاربرد دارد.

    مقطعی از پروفیل لنگه دری
    مقطعی از پروفیل لنگه دری

    استاندارد و سایز لنگه دری ۵۰۸ گل نرده چگونه است؟

    لنگه دری ۵۰۸ گل نرده طبق استاندارد DIN آلمان و گرید ورق St37 تولید می‌شود. منظور از سایز لنگه دری همان ضخامت آن است. لنگه دری ۵۰۸ گل نرده در ضخامت‌های مختلفی از ۲ تا ۴ میلیمتر تولید می‌شود که ضخامت ۲ و ۲٫۵ میلیمتر آن در بازار مرسوم تر است.

    برای خرید و همچنین استعلام قیمت پروفیل و یا قیمت لنگه دری ۵۰۸ گل نرده میتوانید سفارش خود را از کارشناسان آرتان فولاد ایرانیان با شماره تماس ۰۲۱-۷۴۴۱۸۰۰۰ بخواهید.

    پ
    پ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.