جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

    قیمت های این کارخانه به دلیل توقف تولید به طور موقت بروز رسانی نمی گردد.

    قیمت میلگرد کاشان

    آیا نام میلگرد فولاد کاشان را شنیده‌اید؟ احتمالا ممکن است نام میلگرد کویرکاشان را شنیده باشید. منظور از فولاد کاشان همان مجتمع فولاد کویر کاشان می‌باشد. اگر شما یکی از خریداران میلگرد کویرکاشان هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید.

    بسیاری از مهندسین و معماران ساختمان برای ساخت یک بنای با کیفیت به دنبال مصالح با کیفیتی هستند. یکی از این مصالح مهم در ساخت و ساز میلگرد می‌باشد که بایستی کیفیت خوبی هم داشته باشد. از تولیدکنندگان داخلی میلگرد می‌توان به فولاد کویر کاشان اشاره کرد که این محصول را با سایز و مدل‌های مختلف در بازار عرضه می‌کند.

    معرفی مجتمع فولاد کویر کاشان

    مجتمع فولاد کویر کاشان یکی از کارخانجات تولیدکننده محصولات فولادی است که در سال ۱۳۷۹ در شهرستان کاشان واقع در استان اصفهان تاسیس گردید. در ابتدا هدف این کارخانه در زمینه تجارت و بازرگانی بود. این کارخانه در سال ۱۳۸۶ با راه‌اندازی خط نورد میلگرد فولادی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته کمپانی SIEMENS VAI POMINI در شهرستان آران و بیدگل که یکی از توابع کاشان می‌باشد، شروع به تولید میلگرد ساده و آج‌دار با گرید A۱ تا A۴ و با سایز ۸ تا ۴۰ میلیمتر کرد.

    علامت اختصاری میلگرد کویر کاشان

    برای مطمئن شدن از اصالت محصول بایستی به آرم حک شده شرکت فولاد کویر کاشان بر روی میلگرد توجه کرد. آرم این شرکت بصورت ۵۲۰ یا ۴۲۰ یا ۳۲۰ KAVIR بر روی محصول حک شده است. علامت کویر KAVIR بیانگر برند کارخانه فولاد کویر کاشان و اعداد پس از آن معرف نوع میلگرد آج‌دار می‌باشد.

    میلگرد فولاد کویر کاشان
    قیمت میلگرد کویر کاشان

    ویژگی‌های میلگرد ۱۶ کویر کاشان چگونه است؟

    میلگرد سایز ۱۶ یکی از محصولات پرطرفداری است که به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص همواره مورد توجه مهندسین و ناظرین ساختمان می‌باشد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ترد بودن اشاره کرد که آن را برای ساخت و ساز به محصولی مناسب تبدیل کرده است. از ویژگی‌های مهم میلگردهای تولید فولاد کویر کاشان داکتیلیتی و جوش پذیری خوب این محصولات می‌باشد. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۶کویر کاشان به لیست بالا مراجعه کنید.

    وزن میلگرد کویر کاشان چگونه است؟

    در گرید A۲ وزن میلگرد سایز ۱۰ و ۱۲ به ترتیب ۷٫۵ و ۱۱ کیلوگرم است. گرید A۳ محصولات سایز ۸، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۵، ۲۸ و ۳۲ به ترتیب دارای وزن ۵، ۱۰٫۵، ۱۴، ۱۹، ۲۴، ۳۰، ۳۶، ۴۷، ۵۸، ۷۵ کیلوگرم می‌باشد.

    این میلگرد که توان تولید گرید A3 تا سایز ۴۰ را دارد از لحاظ وزنی در رده میلگردهای سنگین میباشد. به طوریکه میتوان گفت با خرید میلگرد کاشان نیاز پروژه های عمرانی به تعداد میلگرد کمتر خواهد بود.

    برای خرید و همچنین استعلام قیمت میلگرد فولاد کاشان یا همان قیمت میلگرد کویر کاشان میتوانید سفارش خود را از کارشناسان آرتان فولاد ایرانیان با شماره تماس  ۰۲۱-۷۴۴۱۸۰۰۰ بخواهید.

    پ
    پ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.