شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

    قیمت های این کارخانه به دلیل توقف تولید به طور موقت بروز رسانی نمی گردد.

    قیمت میلگرد نورد کرمان

    احتمالا نام میلگرد نورد کرمان را شنیده باشید. آیا اطلاعاتی در مورد برند و محصولات میلگرد نورد کرمان دارید؟ برای اینکه با این محصول بیشتر آشنا شوید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

    میلگرد عضو جدایی ناپذیر مصالح ساختمانی است و با توجه گسترش روزافزون صنعت ساخت و ساز، نیاز به میلگرد مرغوب و مناسب بیش از پیش احساس می‌شود. برای رفع این نیاز ساختمان سازی، تولیدکنندگان متعددی در داخل کشور میلگرد را با سایز و مدل‌های مختلف تولید می‌کنند که یکی از آنها فولاد نورد کرمان می‌باشد.

    معرفی مجتمع ذوب‌آهن و نورد کرمان

    مجتمع ذوب‌آهن و نورد کرمان در سال ۱۳۸۵ با مدیریت آقای رحیمی‌پور فعالیت خود را با بکارگیری کادری مجرب و استفاده از دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته در زمینه تولید انواع میلگرد آجدار شروع کرد. این کارخانه در حال حاضر توانایی تولید ظرفیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار تن میلگرد گرید A3 از سایز ۱۲ تا ۳۲ میلیمتر را دار می‌باشد.

    میلگرد ۱۶ کرمان

    میلگرد آجدار سایز ۱۶ تولید مجتمع ذوب‌آهن و نورد کرمان یک نوع میلگرد از گرید A۲ می‌باشد که تنش جاری آن ۳۴۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی آن ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می‌باشد. این میلگرد دارای آج‌های مارپیچ است و با داشتن قابلیت تغییر شکل ۱۸ درصد برای مصارف ساختمانی بسیار مناسب است.

    علامت اختصاری حک شده بر روی میلگرد نورد کرمان چیست؟

    تاکنون علامت اختصاری برای این میلگرد نورد کرمان موجود ارائه نشده است اما برای اطمینان از خرید خود می‌توانید با کارشناسان فروش آرتان فولاد ایرانیان در ارتباط باشید.

    منظور از میلگرد کرمان چیست؟

    در بازار ایران، دو برند معروف میلگرد تولید شده در استان گرمان وجود دارد که یکی از آنها برند ذوب آهن و فولاد نورد کرمان است و دیگری، بردسیر کرمان.  بنابراین به هنگام خرید دقت کنید که میلگرد کدام کارخانه را خریداری میکنید. چرا که مشخصات وزنی، آرم حک شده و مشخصات ظاهری آج در آن با یکدیگر متفاوت است.

    وزن میلگرد کرمان

    وزن میلگرد کرمان در دسته میلگردهای سنگین قرار دارد. به عنوان مثال وزن میلگرد ۱۶ کرمان که یکی از پرتقاضاترین میلگردهای این برند است، ۱۹ کیلوگرم در هر شاخه میباشد.

    در مورد میلگرد چه میدانید؟

    میلگرد یک محصول طویل فولادی است که کاربرد گسترده ای در صنعت ساختمان سازی و دیگر صنایع فلزی دارد. از این فلز عموما برای مسلح کردن بتن استفاده میشود، بدین جهت به آن آرماتور نیز گفته میشود. 

    از جمله مشخصه های ظاهری میلگرد وجود آج بر روی بدنه آن است. این آج باعث در هم درگیری بهتر بین میلگرد و بتن میگردد. لذا نوع آج که خود در اشکال جناغی، مارپیچ، دوکی و مرکب تولید میشود تاثیر بسزایی بر استحکام سازه میگذارد. 

    از سوی دیگر، اندازه گیری صحیح با استفاده از ابزار حرفه ای که از دقت بالایی برخوردار باشند، در فرایند خرید میلگرد اهمیت دارد.

    چرا که در صورت وجود اختلاف سایز در میلگرد خریدارای شده با سایز محاسباتی ر نقشه مهندسین عمران، ممکن است باعث بروز خطرات جبران ناپذیری در استحکام سازه گردد.

    برای خرید و همچنین استعلام قیمت میلگرد نورد کرمان میتوانید سفارش خود را از کارشناسان آرتان فولاد ایرانیان با شماره تماس  ۰۲۱-۷۴۴۱۸۰۰۰ بخواهید.

    پ
    پ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.