شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

    قیمت روز میلگرد نیشابور در بازار

    قیمت میلگرد نیشابور یکی از پرآوازه ترین انواع میلگرد در بازار ایران و بخصوص شرق ایران است. بنابراین بعید نیست که فرض کنیم شما هم حتما تا به حال نام میلگرد نیشابور را شنیده‌اید. در واقع نیشابور نام تجاری این محصول می‌باشد که در کارخانه فولاد خراسان تولید می‌شود. اگر تمایل به خرید میلگرد نیشابور را دارید، پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی با نام و برند این محصول با ما همراه باشید. در این مطلب در مورد قیمت روز میلگرد نیشابور در بازار، جدول وزن میلگرد نیشابور، معرفی مجموعه، پرتقاضاترین سایزها، و نمودار قیمت محصولات طویل فولاد خراسان یعنی میلگرد، اطلاعاتی در اختیارتان قرار داده ایم.

    همانطور که میدانید در اصطلاح صنعت ساخت و ساز، به میلگرد مکمل بتن نیز گفته می‌شود و محصولی ویژه در استحکام بخشی به ساختمان‌ها به شمار می‌رود. یکی از تولیدکنندگان معروف این محصول ویژه، کارخانه میلگرد خراسان یا میلگرد نیشابور می‌باشد که یکی از بزرگترین کارخانه های فولادسازی در شرق ایران به حساب می آید.

    معرفی مجتمع تولید میلگرد فولاد خراسان

    مجتمع فولاد خراسان از سال ۱۳۸۰ به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد در شرق کشور به بهره‌برداری رسید. این شرکت با بهره‌گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی‌ها و استفاده از استانداردهای ملی و بین‌المللی و بهره‌مندی از کادری مجرب در تولید محصولاتی همچون میلگرد، شمش، آهن اسفنجی و بریکت فعالیت می‌کند.

    میلگرد این شرکت با نام تجاری میلگرد نیشابور شناخته می‌شود و یکی از محصولاتی است که به خارج از کشور هم صادر می‌شود. میلگردخراسان با استانداردهای بین‌المللی در دو نوع ساده، آجدار مارپیچ و آجدار جناقی و در سایزهای ۱۰ تا ۳۲ با گرید A۳ تولید می‌شود. آج ۳۴۰ ، آج ۴۰۰ و س ۲۴۰ نیز به صورت اختصاری بیانگر نوع میلگردهای تولیدی این کارخانه میباشند.

    هر چند اکثر خریداران بدنبال قیمت روز میلگرد آجدار نیشابور در بازار هستند، اما بد نیست بدانید که کیفیت میلگر نیشابور در نوع ساده آن نیز از درجه خوبی برخوردار است و در صورت نیاز به این نوع میلگرد نیز میتوانید از آن استفاده کنید.

    آرم میلگرد نیشابور

    برای خیلی از خریداران اطلاع از اصالت کالا مهم است، به همین منظور بر روی میلگردنیشابور به مانند سایر میلگرد ها علامت اختصاری مربوط به کارخانه فولاد خراسان حک شده است که نشان دهنده برند و اصالت محصول می‌باشد. آرم میلگرد نیشابور بصورت KSC CO CT حک شده است. لذا به هنگام خرید میلگرد نیشابور به آرم جک شده بر روی آن بدنه آن دقت کنید.

    میلگرد نیشابور
    آرم جک شده بر روی میلگرد خراسان

    KSC CO نشان دهنده برند کارخانه فولاد خراسان است و دو حرف آخر به ترتیب C نوع میلگرد که آجدار جناقی آج ۴۰۰ می‌باشد و حرف T روش تولید میلگرد که به روش ترمکس می‌باشد را معرفی می‌کند.

    وزن میلگرد نیشابور چگونه است؟

    قیمت روز میلگرد نیشابور در بازار ایران که در رده میلگردهای سبک و پرتقاضای بازار قرار دارد، در سایت آرتان پرس اعلام میگردد. لذا در صورتی که نیاز به خرید این برند در انواع میلگرد موجود در بازار دارید، بهتر است به وزن آن دقت کنید و در مواردی که نیاز به میلگرد سبکتر دارید، این برند را انتخاب و خریداری نمایید.

    بیشترین تقاضای این محصول از چه استانداردی است؟

    بیشترین تقاضا برای استاندار A3 است اما این کارخانه در گرید A2 نیز میلگرد تولید میکند.

    آیا قیمت روز میلگرد نیشابور در تهران، در مشهد و در بجنورد با یکدیگر تفاوت دارد؟

    خیر، تنها تفاوت آن در هزینه باربری است. لذا در صورتی که شما در هر یک از شهرهای فوق هستید، بهتر است که از انبارهای نزدیک به محل پروژه اقدام به خرید نمایید تا کمترین هزینه باربری برای شما لحاظ گردد. چرا که مثلا قیمت میلگرد نیشابور در مشهد و بجنورد به شرق ایران کمتر از بار ارسالی از انبارهای تهران است. ضمنا آرتان پرس آماده ارسال بار به تمام نقاط کشور از هر برند و سایزی می‌باشد.

    نمودار قیمت میلگرد نیشابور در بورس و بازار آزاد

    نمودار قیمت میلگرد نیشابور در بازار در تمامی سایزها در سایت آرتان پرس و در بورس کالای ایران در سایزهای عرضه شده و به صورت سبدی،  قابل مشاهده است. برای مشاهده قیمت میلگرد نیشابور در بورس به صفحه مقاله ان مراجعه کنید. 

    برای خرید و همچنین استعلام قیمت میلگرد نیشابور یا همان قیمت میلگرد فولاد خراسان میتوانید سفارش خود را از کارشناسان آرتان فولاد ایرانیان با شماره تماس  ۰۲۱-۷۴۴۱۸۰۰۰ بخواهید.

    پ
    پ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.