جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
× کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

قیمت های این کارخانه به دلیل توقف تولید به طور موقت بروز رسانی نمی گردد.

قیمت ورق سیاه وارداتی چین

اگر شما از خریداران ورق سیاه وارداتی هستید، احتمالا نام ورق سیاه وارداتی چین را شنیده باشید. آیا اطلاعاتی از این محصول دارید؟ برای آشنایی بیشتر با ورق سیاه وارداتی چین پیشنهاد می‌کنیم که مطلب ذیل را مطالعه کنید.

از مهم‌ترین محصولات فولادی در صنعت ورق سیاه می‌باشد. این ورق‌ها که از طریق فرایند نور گرم بدست می آیند و متناسب با نوع نیاز با ضخامت‌های متفاوت در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. از کاربردهای ورق سیاه در قسمت‌های مختلف صنایع می‌توان به ساخت سوله، کفی‌های تریلی، مخزن داخلی آبگرمکن، کانتینرها و تولید قطعات خودرو اشاره کرد. در داخل کشور از نظر تعداد تولیدکنندگان محدودیت‌هایی وجود دارد، به همین دلیل بسیاری از صنعتگران به سراغ ورق سیاه وارداتی می‌روند. یکی از کشورهایی که ورق سیاه را با گرید و سایزهای مختلف تولید می‌کند، چین می‌باشد.

ورق سیاه وارداتی چین
ورق سیاه وارداتی چین

ورق سیاه چین از کدام کارخانه است؟

قطب فولاد کشور چین شهر تانگشان می‌باشد. کارخانه‌های واقع در این شهر تولیدکنندگان فولاد و محصولات جانبی آن در کشور چین هستند. نام یکی از این کارخانه‌ها سونگ تین می‌باشد. معمولا ورق سیاه نیز از شهر تانگشان چین وارد می‌شود.

گرید و سایز ورق سیاه چینی چگونه است؟

ورق سیاه وارداتی چین به دو صورت رول و فابریک در بازار موجود است. ورق سیاه وارداتی چین در گرید St37 تولید می‌شود. ورق سیاه وارداتی چین در دسته نازک‌ بار قرار می‌گیرد. سایز این ورق که همان ضخامت آن است ۲ میلیمتر می‌باشد. سایر مشخصات آن نظیر طول و عرض متفاوت است.

خرید ورق سیاه چینی

برای خرید و همچنین استعلام قیمت ورق سیاه چین یا همان قیمت ورق سیاه وارداتی چین میتوانید سفارش خود را از کارشناسان آرتان فولاد ایرانیان با شماره تماس  ۰۲۱-۷۴۴۱۸۰۰۰ بخواهید.

پ
پ

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.