شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

    قیمت ورق سیاه فولاد کاویان

    اگر تابحال در بازار به دنبال ورق سیاه بوده باشید، احتمالا نام ورق سیاه فولاد کاویان یا همان ورق کاویان را شنیده‌اید. از نام و برند ورق سیاه فولاد کاویان چه اطلاعاتی دارید؟ اگر از خریداران این محصول هستید، پیش از استعلام قیمت ورق کاویان توصیه می‌کنیم تا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

    ورق سیاه با توجه به روش تولید آن قیمت پایین‌تری نسبت به سایر ورق‌ها در بازار دارد و به همین دلیل در صنایع مختلف فولادی مورد توجه قرار گرفته است. این محصول در صنعت لوله‌سازی، تانکر و مخازن تحت فشار بسیار پرکاربرد است و مشتریان زیادی در بازار برای آن وجود دارد. شرکت‌ها و کارخانجات مختلفی ورق سیاه را با استاندارد و ضخامت‌های متفاوت در بازار عرضه می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت فولاد کاویان اهواز اشاره کرد.

    معرفی کارخانه فولاد کاویان اهواز

    شرکت فولاد کاویان در سال ۱۳۷۲ در ۹ کیلومتری جاده اهواز به خرمشهر تاسیس گردید. مدیریت این شرکت فولاد کاویان اهواز بر عهده آقای مهندس علی‌اصغر گنجیان است. این شرکت اولین تولیدکننده ورق‌های سنگین فولادی در کشور می‌باشد. ظرفیت اسمى این شرکت ۱،۱۵۰،۰۰۰ تن ورق فولادى بر مبناى معادل ورق ضخامت ۲۵میلیمتر و بر اساس پروانه بهره بردارى صادره از وزارت صنعت، معدن و تجارت مى باشد. در این شرکت محصولات تولیدی بر اساس استاندارد EN10163  و با انواع تست های کشش منطبق بر اساس استاندارد EN10002 و تست ضربه با استاندارد EN10045 به بازار عرضه می گردند.

    ورق سیاه کاویان
    قیمت ورق کاویان

    استاندارد و سایز ورق سیاه فولاد کاویان اهواز چگونه است؟

    ورق سیاه فولاد کاویان در دسته ضخیم بار قرار می‌گیرد و ضخامت آن از ۸ تا ۶۰ میلیمتر است. استاندارد این ورق براساس استاندارد DIN آلمان می‌باشد.

    خرید ورق کاویان

    برای خرید و همچنین استعلام قیمت ورق کاویان یا به طور کاملتر قیمت ورق سیاه فولاد کاویان اهواز میتوانید سفارش خود را از کارشناسان آرتان فولاد ایرانیان با شماره تماس ۰۲۱-۷۴۴۱۸۰۰۰ بخواهید.

    پ
    پ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.