شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

    قیمت ورق گالوانیزه فولاد امیرکبیر کاشان

    آیا نام ورق گالوانیزه فولاد امیرکبیر کاشان را شنیده‌اید؟ درباره این محصول چه اطلاعاتی دارید؟ اگر تمایل به خرید و استعلام قیمت ورق گالوانیزه کاشان را دارید، پیشنهاد می‌‌کنیم ابتدا برای اطلاع از خصوصیات و برند این محصول مطالب زیر را بخوانید.

    آنچه که ورق گالوانیزه را مهم می‌کند، پوششی است که از فولاد پایه آن حفاظت می‌کند. این پوشش توسط عنصر روی Zn بر روی سطح ورق فولادی اعمال می‌شود که به این عملیات گالوانیزه شدن گفته می‌شود. این لایه پوششی مقاومت ورق را در برابر محیط‌های خورنده بالا می‌برد. لایه پوششی می‌تواند متغیر باشد و هر چه ضخامت این لایه بیشتر باشد، مقاومت در برابر خوردگی آن نیز افزایش می‌یابد. برای تامین ورق گالوانیزه در داخل کشور، تولیدکنندگانی این محصول را با کیفیتی مرغوب تولید می‌کنند. یکی از این تولیدکنندگان کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان می‌باشد که ورق گالوانیزه را با استانداردها و سایزهای مختلف تولید و در بازار عرضه می‌کند.

    آشنایی با مجتمع فولاد امیرکبیر کاشان

    آیا درباره کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان اطلاعاتی دارید؟ شرکت فولاد امیرکبیرکاشان تحت نام شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان در اسفند ماه ۱۳۷۴ با هدف تولید ورق گالوانیزه به روش غوطه‌وری گرم مداوم، تأسیس و در سال ۱۳۷۹ به بهره‌برداری رسید. این شرکت که فقط دارای یک سایت تولیدی می باشد، در زمینی به مساحت ۷۲ هکتار در ۱۴ کیلومتری شرق شهرستان کاشان واقع گردیده است. خط گالوانیزه این شرکت با ظرفیت اسمی ۱۰۰ هزار تن در سال برای ضخامت‌هایی در محدوده ۰٫۲۵ تا ۱٫۲۵ میلیمتر و عرض ۶۰۰ الی ۱۲۵۰ میلیمتر طراحی شده است. ظرفیت موجود این خط تولید در حال حاضر بالغ بر ۱۳۰ هزار تن در سال می‌باشد. کلاف‌های ورودی این خط تولید، ورق‌های فولادی نورد سرد شده با کیفیت فول هارد و ورق‌های نورد سرد و آنیل شده می‌باشد.

    شرکت فولاد امیرکبیرکاشان اولین تولیدکننده ورق گالوانیزه گرم در ایران بوده و با توجه به سابقه چندین ساله تولید، دارای اطلاعات کافی و دانش فنی در زمینه تولید این نوع ورق‌های فولادی پوشش‌دار است. با توجه به انجام پروژه‌های طرح و توسعه، خطوط تولید موجود در این شرکت شامل اسیدشویی، نورد سرد رفت و برگشتی، آنیل، گالوانیزه گرم مدوام، برش عرضی و فرم‌دهی ورق می‌باشد. موقعیت جغرافیایی و لجستیکی شرکت، دسترسی آسان به جاده ریلی و ترانزیتی، فاصله ۶۰۰ متری تا ریل راه آهن و فاصله ۱۸۰۰ متری تا جاده ترانزیت و قرارگیری در مرکز ایران از ویژگی‌های بارز این شرکت است.

    قیمت ورق گالوانیزه کاشان
    قیمت ورق گالوانیزه کاشان

    استاندارد ورق گالوانیزه فولاد امیرکبیرکاشان چگونه است؟

    بطور کلی ورق گالوانیزه فولاد امیرکبیرکاشان در سه استاندارد JIS، DIN و ISIRI تولید می‌شود.

    سایز ورق گالوانیزه فولاد امیرکبیرکاشان چقدر است؟

    ورق گالوانیزه فولاد امیرکبیرکاشان با سایزهای متفاوتی تولید می‌شود که رایج‌ترین آن ها از ۰٫۴ تا ۱٫۵ میلیمتر می‌باشد.

    خرید و استعلام قیمت ورق گالوانیزه کاشان

    برای خرید و همچنین استعلام قیمت ورق گالوانیزه فولاد امیرکبیرکاشان می‌توانید سفارش خود را از کارشناسان آرتان فولاد ایرانیان با شماره تماس ۰۲۱-۷۴۴۱۸۰۰۰ بخواهید.

    پ
    پ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.