شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

    قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد

    اگر شما از خریداران ورق گالوانیزه باشید، احتمالا نام ورق گالوانیزه شهرکرد را شنیده‌اید. آیا می‌دانید منظور از فولاد شهرکرد کدام کارخانه می‌باشد؟ آیا با برند و خصوصیات این محصول آشنایی دارید؟ برای اینکه در مورد مشخصات و قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد بیشتر بدانید، توصیه می‌کنیم تا مطلب ذیل را حتما مطالعه کنید.

    ورق گالوانیزه از انواع ورق‌های فولادی تولید شده به روش نورد سرد و گرم می‌باشد. معمولا ورق گالوانیزه را در ادامه فرآیند تولید ورق روغنی با پوشش دهی روی Zn تولید می‌کنند. ورق گالوانیزه به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی در صنایع گوناگونی کاربرد دارد. از جمله کاربردهای این محصول می‌توان ساخت و تولید لوازم خانگی مانند وسایل گرمایشی و سرمایشی، صنعت برق مانند تابلوها و سینی کابل برق، صنعت کامپیوتر و الکترونیک، ساخت بدنه و قطعات داخلی خودرو و صنایع مربوط به رنگ‌ آمیزی و برشکاری را نام برد. کیفیت ورق گالوانیزه یکی از فاکتورهای مهم مشتریان می‌باشد. در داخل کشور نیز ورق گالوانیزه با بهترین کیفیت توسط تولیدکنندگان داخلی تولید می‌شود. یکی از این تولیدکنندگان فولاد شهرکرد می‌باشد که ورق گالوانیزه را با کیفیتی مرغوب در بازار عرضه می‌کند و همین موضوع بر روی قیمت ورق گالوانیزه با برند شهرکرد تاثیر گذار است.

    معرفی کارخانه فولاد شهرکرد

    در شهرکرد کارخانه‌های مختلفی از تولیدکنندگان محصولات فولادی وجود دارد. ورق گالوانیزه فولاد شهرکرد مربوط به کدام کارخانه است؟ منظور کارخانه فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری می‌باشد. شرکت فولاد تاراز چهارمحال واقع در شهرک صنعتی شهرکرد است. این شرکت در سال ۱۳۸۷ با الویت در زمینه طراحی، ساخت و راه‌اندازی خطوط تولید فولادی (processing line) تاسیس گردید. کلید اجرای پروژه این شرکت در تیرماه ۱۳۹۰ زده شد و در دی ‌ماه ۱۳۹۴ به بهره برداری رسید. شرکت فولاد تاراز اولین تولیدکننده محصولات گالوانیزه TOC در ایران و خاورمیانه می‌باشد. تاکنون این شرکت موفق به احداث اولین خط پیوسته گالوانیزه گرم با ظرفیت اسمی ۲۶۰۰۰۰ تن در سال گردیده است.

    قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد
    قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد

    استاندارد ورق گالوانیزه فولاد شهرکرد چگونه است؟

    در تولید ورق گالوانیزه شهرکرد از گریدهای خودرویی و یا کشش عمیق مانند DX51، DX52 و …. استفاده می‌شود. تمامی تست‌های مورد نیاز برای تولید این محصول تحت استاندارد EN10346 انجام می‌گیرد.

    وزن و سایز ورق گالوانیزه شهرکرد چقدر است؟

    ورق گالوانیزه فولاد شهرکرد دارای سایز کلاف بین ۵۰۸ تا ۶۱۰ میلیمتر بوده است. وزن هر کلاف تولیدی حدود ۳٫۵ تا ۲۰ تن متغیر است. ورق گالوانیزه فولاد شهرکرد با سایز ۰٫۵ تا ۲ میلیمتر در بازار موجود می‌باشد.

    خرید و قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد

    برای خرید و همچنین استعلام قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد میتوانید سفارش خود را از کارشناسان آرتان فولاد ایرانیان با شماره تماس ۰۲۱-۷۴۴۱۸۰۰۰ بخواهید.

    پ
    پ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.