شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

    قیمت سپری ۵۰۷ کارخانجات تهران

    آیا شما از خریداران سپری ۵۰۷ کارخانجات تهران هستید؟ آیا اطلاعاتی درباره این محصول دارید؟ برای آشنایی با سپری ۵۰۷ کارخانجات تهران در ادامه حتما توضیحات زیر را مطالعه کنید.

    سپری ۵۰۷ از انواع محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف مصرف‌کننده فولاد می‌باشد. سپری ۵۰۷ در بیشتر مواقع در ساخت درب و پنجره‌ها کاربرد دارند. از سایر مصارف سپری ۵۰۷ می‌توان به صنایع سد سازی، ساخت سازه‌های فلزی، ساخت ستون و خرپا، اسکلت فلزی و گلخانه‌ها، سقف و نماهای شیشه‌ای و اتصال پل به ستون‌ها اشاره کرد. اما با این حال، بخش عمده مصرف سپری ۵۰۷ به پروژه‌های عمرانی و ساخت و ساز اختصاص دارد که در نتیجه  بر روی هزینه ساختمان سازی تاثیر می‌گذارد. کارخانجات تهران از تولیدکنندگان داخلی سپری ۵۰۷ می‌باشند که این محصول را با سایز و استانداردهای مختلف در بازار عرضه می‌کنند.

    چه کارخانه‌هایی در تهران سپری ۵۰۷ تولید می‌کنند؟

    سپری ۵۰۷ از انواع پروفیل‌های فولادی می‌باشد که توسط کارخانجات واقع در تهران تولید و در بازار عرضه می‌شوند. بطور کلی محصولات هرکدام از کارخانجات تولیدکننده پروفیل‌های فولادی از جمله سپری که در تهران فعالیت می‌کنند را سپری ۵۰۷ کارخانجات تهران می‌گویند. شرکت کیان پرشیا و صدرا پروفیل از معروف‌ترین کارخانجات تولیدکننده سپری در تهران می‌باشند. برای مشاهده قیمت پروفیل به صفحه آن در همین سایت مراجعه کنید.

    معرفی سپری ۵۰۷

    سپری یک نوع پروفیل فولادی است که مقطعی به شکل T دارد. متداول‌ترین ماده اولیه برای تولید این محصول فولاد St37 می‌باشد. سپری ۵۰۷ یکی از انواع سپری‌ها است که در شکل مقطع متفاوت از بقیه می‌باشد. رایج‌ترین روش تولید سپری نورد گرم است که به روش فابریک‌ هم شناخته می‌شود. روش دیگری نیز برای تولید سپری استفاده می‌شود که چندان رایج نیست. این روش نورد سرد است که طی آن با پرس مقطع تیرآهن هاش آن را به ۲ قسمت مساوی تقسیم کرده و سپری تولید می‌شود

    استاندارد، سایز و گرید سپری ۵۰۷ کارخانجات تهران چگونه است؟

    کلیه محصولات سپری ۵۰۷ کارخانجات تهران تحت استاندارد DIN آلمان تولید می‌شوند. مقصود از سایز سپری همان ضخامت آن می‌باشد. ضخامت سپری ۵۰۷ کارخانجات تهران از ۰٫۹ تا ۲٫۵ میلیمتر است، اما ضخامت ۱٫۵، ۲ و ۲٫۵ میلیمتر رایج‌ترین آنها می‌باشد که در بازار عرضه می‌شوند. گرید سپری ۵۰۷ کارخانجات تهران نیز St37 می‌باشد.

    برای خرید و همچنین استعلام قیمت سپری ۵۰۷ کارخانجات تهران میتوانید سفارش خود را از کارشناسان آرتان فولاد ایرانیان با شماره تماس ۰۲۱-۷۴۴۱۸۰۰۰ بخواهید.

    پ
    پ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.