شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

    قیمت روز میلگرد ابهر

    قیمت میلگرد ابهر به طور روزانه در سایت آرتان پرس بروز رسانی میشود و برای قیمت روز میلگرد در بازار از این محصول میتوانید با کارشناسان آرتان فولاد ایرانیان در ارتباط باشید.

    میلگرد ابهر در دو گرید A2 و A3 و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌گردد. به علاوه میلگرد سیادان ابهر در سایزهای ۸ الی ۳۲ به بازار عرضه می‌شود. اما پرفروشترین سایز میلگرد ابهر مربوط به سایزهای ۱۰ الی ۲۵ می‌باشد.

    قیمت میلگرد آجدار ابهر یکی از مناسبترین قیمت میلگرد آجدار در ایران است. در میان سایزهای مختلف، قیمت میلگرد ۲۰ ابهر یکی از پرتکرارترین سوالات خریداران و پرفروشترین سایز این برند بوده است. لذا قیمت روز میلگرد سیادان ابهر با استعلام از این کارخانه در اختیار مشتریان آن قرار گرفته و آرتان فولاد ایرانیان نیز نماینده فروش سایزهای مطرح این کارخانه می‌باشد.

    کارخانه میلگرد ابهر

    کارخانه میلگرد ابهر زنجان تولیدکننده محصولات طویل فولادی با نام میلگرد سیادان ابهر در بازار ایران است که یکی از شناخته شده ترین کارخانه های تولید میلگرد نیز می‌باشد. این کارخانه با ظرفیت تولید ۲۸۸ هزار تن در سال، در شهرستان ابهر زنجان و ۷ کیلومتری جاده تاکستان واقع گشته و سال تاسیس آن به سال ۱۳۸۵ برمی‌گردد و انواع مقاطع فولادی دیگر از جمله نبشی ابهر را نیز تولید میکند. برای اطلاع از قیمت روز میلگرد کارخانه ابهر میتوانید به سایت آرتان پرس مراجعه کنید.

    وزن میلگرد ابهر

    همانطور که میدانید میلگرد یکی از مقاطع طویل فولادی است که بیشترین کاربرد را در ساختمان سازی و دیگر پروژه های عظیم فولادی دارد و دارای وزن مشخصی است. به عبارتی هر سایز میلگرد دارای بازه مجاز وزنی است که وزن میلگردها بر اساس استاندارد جهانی تعیین می‌شود و کارخانه های تولید کننده نیز بایستی میلگرد خود را در بازه وزنی مشخص تولید کنند. وزن میلگرد ابهر نیز در بازه استاندارد جهانی قرار دارد. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده وزن میلگرد در استاندارد جهانی به صفحه جدول وزن میلگرد مراجعه کنید.

    لازم بذکر است که وزن میلگرد ابهر در سایزهای کوچکتر میلگرد سنگین محسوب میشود و در سایزهای بزرگتر نزدیک به میانگین وزنی استاندارد جهانی است. برای اطلاعات دقیقتر و بیشتر به صفحه وزن میلگرد ابهر مراجعه کنید.

    قیمت میلگرد ۲۰ ابهر و سایر سایزهای میلگرد ابهر در این بخش به طور روزانه آپدیت می‌شود. همچنین در هر ردیف از جدول قیمتی میلگرد ابهر در همین بخش و در تمام سایزها، نمودار قیمت میلگرد سیادان ابهر قابل مشاهده می‌باشد.

    مشخصات میلگرد سیادان ابهر

    میزان تغییر شکل میلگرد ابهر با گرید A2 به میزان ۱۹ درصد می‌باشد، در حالی که استحکام شکست آن ۵۰۰ مگاپاسکال و استحکام تسلیم آن در حدود ۳۰۰ مگاپاسکال می‌باشد. میلگرد فولاد ابهر در گرید A2 دارای آج می‌باشد و بیشتر در مصارف خاموت زنی کاربرد دارد. لذا توصیه میشود بر روی این مقاطع حتی الامکان جوشکاری انجام نشود.

    میلگرد سیادان ابهر در گرید A3 دارای تغییر شکل کمتری است و در مقایسه با گرید A2 از استحکام و سختی بالاتری برخودار است. استاندارد تولید این گرید ۳۱۳۲ می‌باشد. میزان تغییرشکل نسبی این گرید میلگرد در حدود ۱۷ الی ۲۱ درصد می‌باشد. از طرفی استحکام کششی و تسلیم در آن به ترتیب ۶۰۰ – ۶۸۰ و ۴۴۰ الی ۴۹۰ مگاپاسکال تخمین زده می‌شود.

    تخمین آنالیز شیمیایی میلگرد سیادان ابهر

    فولاد ابهر در ارائه بار تحویلی خود برگه کنترل کیفیت خواص و آنالیز شیمیایی آن را در صورت نیاز ارائه می‌دهد. بنابراین چنانچه نیاز به گواهی نامه کیفیت محصولات و یا همان گواهینامه فنی بود، میتوانید پیش از تحویل کالا بار مورد نظر را ارزیابی نمایید.

    قیمت میلگرد ابهر
    قیمت میلگرد ابهر

    دو کارخانه دیگر با تشابه اسمی کارخانه میلگرد ابهر

    ممکن است در بازار نام میلگرد ابهر را با نام های میلگرد سیادان ابهر، میلگرد کیان ابهر و میلگرد پرشن ابهر شنیده باشید. لازم به ذکر است که تاکید کنیم این ۳ نام، مربوط به ۳ کارخانه تولید میلگرد متفاوت است که هر یک مشخصات مجزایی دارند.

    کارخانه میلگرد کیان ابهر یک از تازه تاسیس های میلگرد در ایران میباشد که سال تاسیس آن به ۱۳۹۴ برمیگردد که ظرفیت سالانه ۲۰۰ هزار تن میلگرد آجدار را دارد. برای مشاهده قیمت روز میلگرد پرشین ابهر به لینک قیمت آن در سایت آرتان پرس مراجعه کنید.

    نکته دیگر این که اغلب خریداران میلگرد ابهر، استعلام قیمت روز میلگرد آریا ذوب را نیز رصد میکنند. چرا که این دو میلگرد معمولا از لحاظ کیفی و قیمتی در یک رده قرار دارند. میلگرد آریا ذوب واقع در شهرک صنعت اشتهارد است که روزانه میلگردهایی در سایز ۸ الی ۳۲ تولید میکند. در واقع این میلگرد با نام میلگرد اشتهارد نیز شناخته میشود.

    پ
    پ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.