شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    برای دریافت استعلام قیمت و سفارش با شماره 74418000-021 تماس بگیرید

    قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه

    ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان نامی آشنا برای صنعتگران می‌باشد. آیا درباره ورق سیاه این کارخانه اطلاعاتی دارید؟ اگر از خریداران این محصول هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مطلب ذیل را پیش از استعلام قیمت ورق سیاه مبارکه از دست ندهید.

    ورق سیاه به ورقی گفته میشود که تحت فرایند نورد گرم یعنی در دمای بالا تولید شده است. گرید مطرح این نوع ورق ST37  و پس از آن ST52 می‌باشد. ورق سیاه با کاربردهای مختلف در صنایع گوناگون همواره مشتریان خاص خود را دارد. مصرف‌کنندگان این ورق با توجه به کاربرد مورد نظر خود مانند ساختمان سازی به دنبال مدل‌های مختلفی از آن با کیفیت مطلوب در بازار هستند.

    این ورق در سطح دنیا توسط تولیدکنندگان زیادی به بازار عرضه میشود اما تولیدکنندگان داخلی معدودی در ایران، ورق سیاه را تولید و در بازار عرضه می‌کنند که یکی از آنها فولاد مبارکه اصفهان می‌باشد.

    معرفی کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

    شرکت فولاد مبارکه اصفهان که اکنون یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی جمهوری اسلامی ایران است در سال ۱۳۶۰ در زمینی به مساحت ۳۵ کیلومتر مربع در نزدیکی شهر مبارکه و در ۷۵ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان تاسیس شد.

    شرکت فولاد مبارکه از شرکت‌های پیشرو ایرانی است که در زمینه تولید ورق های فولادی فعالیت‌ می‌کند. این شرکت بیش از پنجاه درصد از مصرف فولاد کشور در صنایعی از جمله خودروسازی، لوازم خانگی و صنایع لوله و پروفیل را تولید می‌کند.

    آرم ورق سیاه فولاد مبارکه
    قیمت ورق سیاه فولادی ضخیم بار فولاد مبارکه

    استاندارد و ضخامت ورق سیاه ضخیم بار فولاد مبارکه چگونه است؟

    ورق سیاه فولاد مبارکه براساس استاندارد DIN آلمان تولید می‌شود. ضخامت ورق سیاه فولادی ضخیم بار فولاد مبارکه از ۳ تا ۱۶ میلیمتر است.

    چگونه ورق سیاه فولاد مبارکه (ضخیم بار) را سفارش دهیم؟

    برای خرید و همچنین استعلام قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان در سایزهای بالا ، میتوانید سفارش خود را از کارشناسان آرتان فولاد ایرانیان با شماره تماس ۰۲۱-۷۴۴۱۸۰۰۰ بخواهید.

    پ
    پ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.